Tema: Re: Geriamas vynas maximoj, rimi, iki, lidle
Autorius: Arj
Data: 2018-11-23 17:42:35
vynas kuris geras su viskuo, turi atskira vartojimo pavadinima - aperityvas.
t.y. jei parasyta "tinka vartoti kaip aperityvas" - greiciausiai tai bus
butent toks vynas

"Exx"  parašė naujienų news:pt8nfb$po8$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.11.22 17:30, Arj wrote:
> del to superinio skonio galiu pasakyti toki paprasta nuansa - ar vynas
> skanus, labai priklauso nuo to, su kuo ji suvartoji. Tas pats vynas prie
> vieno maisto gali tureti visiskai priesinga skoni nei vienas ar prie
> kitokio.
> Tai jei viena karta vynas pasirode pasakiskas, bet neatkreipei demesio su
> kuo ji suvartojai - labai didele tikimybe kad sekanti karta bus
> nusivylimas.

Tavo niuansas netinka tokio lygio vynams. Kaip ir viskiams. Pirmą kart
šį vyną ragavome prie mėsos - nu nerealiai visiems patiko. Šį vyną buvau
gavęs dovanų. Kadangi labai visiems patiko, tai aš dar vieną paėmiau
"kalėdoms" :) Jį ragavome su "plotkelėmis" ir su maistu be mėsos - vėl
kiti žmonės, kita kompanija. Visi domėjosi kas per vynas, nes buvo
sužavėti jo skoniu. Ką norėjau aš tau pasakyti? Jei vynas tikrai yra
geras, visai nesvarbu su kuo tu jį vartoji. Jis visur bus geras. Aišku
jei skiesi su cola kaip kad kinai daro, tai tada kiti reikalai :)