Tema: Re: Geriamas vynas maximoj, rimi, iki, lidle
Autorius: Arj
Data: 2018-11-22 17:30:43
del to superinio skonio galiu pasakyti toki paprasta nuansa - ar vynas
skanus, labai priklauso nuo to, su kuo ji suvartoji. Tas pats vynas prie
vieno maisto gali tureti visiskai priesinga skoni nei vienas ar prie
kitokio.
Tai jei viena karta vynas pasirode pasakiskas, bet neatkreipei demesio su
kuo ji suvartojai - labai didele tikimybe kad sekanti karta bus nusivylimas.

"Exx"  parašė naujienų news:pt6dle$3ku$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.11.22 15:49, Sail wrote:
> Lenkijoj uz labai nebloga Primitivo mokejau po 20 PLN uz buteli,
> atsiveziau pora deziu (vienos jau nebera)
>
> Is tavo nuorodos be abejoniu bus prabangesnis, bet 19 EUR uz buteli,
> c'mon, ne kiekvienas Rokfeleriu gimes.

Nu matai kiekvienas pagal save sprendžia :) Aš su kompanija per metus
geriausiu atveju išgeriu kokius 7-10 butelius vyno ir dar tiek pat
viskio. Mes ragaujame, skanaujame, todėl man nepriimtina pirkti
"dežėmis" to pačio. Man geriau 1 butelis tikrai gero vyno ar viskio,
negu 2 dežės kažko to pačio. 20PLN, tai čia kiek? Mažiau nei 5Eur?
Tokioj kainoj paprastai būna tik stalo vynai :) Bet kaip jau sakiau dėl
skonio tikrai nesiginčiju. Paragauk ta Il Teo ir palygink su savuoju :)