Tema: Re: Geriamas vynas maximoj, rimi, iki, lidle
Autorius: Exx
Data: 2018-11-22 16:15:10
On 2018.11.22 15:49, Sail wrote:
> Lenkijoj uz labai nebloga Primitivo mokejau po 20 PLN uz buteli,
> atsiveziau pora deziu (vienos jau nebera)
>
> Is tavo nuorodos be abejoniu bus prabangesnis, bet 19 EUR uz buteli,
> c'mon, ne kiekvienas Rokfeleriu gimes.

Nu matai kiekvienas pagal save sprendžia :) Aš su kompanija per metus
geriausiu atveju išgeriu kokius 7-10 butelius vyno ir dar tiek pat
viskio. Mes ragaujame, skanaujame, todėl man nepriimtina pirkti
"dežėmis" to pačio. Man geriau 1 butelis tikrai gero vyno ar viskio,
negu 2 dežės kažko to pačio. 20PLN, tai čia kiek? Mažiau nei 5Eur?
Tokioj kainoj paprastai būna tik stalo vynai :) Bet kaip jau sakiau dėl
skonio tikrai nesiginčiju. Paragauk ta Il Teo ir palygink su savuoju :)