Tema: Re: Geriamas vynas maximoj, rimi, iki, lidle
Autorius: Exx
Data: 2018-11-22 10:33:47
On 2018.11.19 20:43, chalgokolikas wrote:
> nesinori ekperimentuoti, ka is zemo-vidurinio kainu segmento galima gerti? domina raudonas, pusiau saldus, ar galimai ir sausas, ne likeriniai, is vynuogiu. Prie mesos.
>
> ar geriau i vynoteka ar kitokia specializuota uzsukti?
>
> nera noro papulti ant rugstyniu kuriu panasu yra nemazai.

jei tikrai nori gero raudono vyno prie mėsos, tai visos rekomendacijos
už linke nurodytą. Tai net nežinau ar panašioj kainoj ką geriau rinkoje
už šį surasi... Tiesa aš už jį savu laiku mokėjau ~17 eurų, čia jau
brangiau truputį... Bet vynas 100 balų, visiems patiko, net ir nelabai
mėgstantiems vyno.

https://www.vynoguru.lt/lt/il-teo-primitivo-di-manduria-dop.html