Tema: Re: Mesos konservai
Autorius: marius
Data: 2009-04-09 11:45:25
Perskaiciau tavo nuoroda, kur su tom 2 atmosferom kalba.
Ten buvo parašyta, kad stiklainiai pilnai užpilami vandeniu.
Aš pilnai neužpilu, apacioje puodo buna kokiu 8 cm lenteles, tai vandens
pripilu, kokius 2 cm virš ju.
Cia gal ir skirtumas tu atmoseferu del to, kad stiklainiai pilnai ar
nepilnai apsemti.
O mano puodas, tai neskystas - sieneles man atrodo, kad kokiu 5 mm. Tušcia
puoda yra ka kelti :)