Tema: Re: Mesos konservai
Autorius: marius
Data: 2009-04-09 11:36:48
Geriausia tai butu pirma karta pasibandyti su nedideliu kiekiu ir
pasiziureti kaip gavosi. Nuostoliai nebutu dideli.
Aš pirma karta irgi bandžiau ipusti 2 atmosferas, tai kai pakaito tai pakilo
iki 5,5. Nu ir dangteliai išsilankste.
Pagal savo patirti galiu pasakyti, kad nuo ~ 4 atmosferu garantuotai ilenkia
i vidu. Tik labai abejoju, ar pridejus pilna iki
viršaus stiklaini mesos neilenks. Vis tiek bus laisvos vietos ilenkimui.
O del tos 120 laipsniu, tai girdejau, kad negalima daugiau kelti, nes
pridegs mesa. Nu man cia taip sake tie, kurie užsiima.
Tiesa, aš ant dugno ir tarp stiklainiu eiliu dedu pagaliukus, kad siklainiai
nesusimuštu.
Vienu žodžiu, keliu eksperimentu budu atsirinkau savo technologija ir dabar
viskas gerai gaunasi: ir dangteliai vietoje, ir mesa ar žuvis skani gaunasi.
Kai karpius dariau, tai juos apkepiau truputi keptuveje, iš visokiu liekanu
(peleku, galvu ir pan.) išviriau sultini, juo užpyliau apkepta žuvi
stiklainyje, šaukšta aliejaus, lauro lapeli ir juodu pipiru kelis žirnelius
ant viršaus. Tiesa, dar ant stiklainio dugno dejau vandenyje pamirkintu
pupeliu. Kokius 2 cm. Net seile nurijau :)