Tema: Re: Mesos konservai
Autorius: marius
Data: 2009-04-09 09:38:19
Aš nuo pačio stiklainio viršaus kokius 2-3 cm palieku tarpą.
Slėgio pripūsti 0,8 atmosferos. Jeigu pripūsi daugiau, tai arba įlenks nuo
slėgio į vidų dangtelius ir jie paskui nesilaikys visai, arba darbo eigoj
teks slėgį sumažinti per ventilį.
Esmė tokia, kad neleisk užkilti daugiau kaip 3 atmosferom. Kaitini ir kai
pasieki 110-115 temperatura, tuomet pastoviai palaikyk ta temperatura 1 val.
laiko.
Veliau pakelk iki 118-120 ir dar kokia 20 min. Bet tik ziurek, kad jokiu
budu nevirsytum tu 120. Paskui isjungi ir palieki, kol pilnai atsals. Dieną
viręs, aš palieku per naktį ir
kitos dienos ryte atidarau. Jeigu neiškentęs atidarysi, kai dar bus šiltas
puodas, tai dangteliai iššaudys. :)
Aš dangtelius naudoju paprastus, tuos su aparatu uždaromus.

Sėkmės konservavime :)