Tema: Re: Sraiges mėgėjams
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-10-22 12:18:27
Veisle aisku turi skoniui itaka, kaip ir paruosimas.

Mano draugai pardavineja pacias sraiges. Cia ne kokia versiena -
jautiena, kur jau zaliava skirasi kardinaliai. Sraiges yra
standartizuotos ir produktas priklauso tik nuo userio ranku tiesumo.

Man gaminant jau 2-a karta rezultatas buvo smarkiai ne RIMI naudai, bent
jau subjektyviai vertinant.