Tema: Re:Sraiges mėgėjams
Autorius: Herkus
Data: 2018-10-22 12:13:34
Ne visai i tema, bet keliskart iki ar rimi pirkau saldytas lietuviskas jau paruostas burgundiskai. Mazos ir neskanios pasirode palyginus su prancuziskom. Bet speju ne tavo draugu, nes ragavau jau anksciau. Idomu ar veisle skoniui turi daug itakos

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/