Tema: Re: Obuoliu sultys
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-09-04 16:50:27
Koks chaliavai - vadyba tipo nieko nekainuoja?

O jei rimtai, kaime yra spaudykla pas sunena. Yra skelbimas prie
parduotuves - superkame obuolius po 4 centus kilogramas. Apeiti zinomus
pardaveju namus, pasiulyti nlaukti ketvirtadienio, o atnest maisus su
obuoliais dbar iki spaudyklos - pats besisisulantus planas. Ir sunenas
dabar kaime gerbiamas zmogus - oligarchas.