Tema: Re: Obuoliu sultys
Autorius: marukas
Data: 2018-09-03 15:40:04
ai, tiesa aš spaudžiau čia: https://www.obuoliumetai.lt/ tai kol laukėm,
šeimininkas vaikams davė po 3l poką obuolių sulčių, tai gal ir anas
pardavinėja. Prisipažinsiu, jo sultys buvo saldesnės, mano rūgštesnės, bet
pas mane cukraus tikrai nėra dėta, tik truputis moliūgo :) Kas pas jį,
neklausiau.

Anyway, šiemet obuolių metai, obelų šakos lūžinėjo, tai bus tų sulčių kiek
nori, manau :)

"marukas"  wrote in message news:pmj922$klg$1@trimpas.omnitel.net...

Nuvežiau 10 maišų obuolių tikėdamasis, kad išspaus ~100litrų, parsivežiau
200 :) Net nežinau kur tiek dėti :) Maišai po 5 litrus. Kad nereiktų
stumdyti pirmyn atgal karučio su obuolių sulčių pokais rūsyje kai reikia
kokį daiktą pasiimti, tai 10 pokų gal nustumčiau...

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Gal kas turit normaliu uz konkurencinga kaina? Pernai lygtai lapinas
stumde, tai kainos kokybes santykis labai tiko. Paimciau koki 100 litru.