Tema: Re: Ieškau... mėsos :)
Autorius: 中国百强
Data: 2018-06-08 23:59:43
dar vynotekoj matėm mytmeikerių dėžę su visokeis byfdžerkais.
bet mum kaškaip jie nepasirodė an tiek skanei an kiek užbrangei.
nu bet gal kamnors patinka ;)

"中国百强"  wrote in message news:pfeqgf$7ej$1@trimpas.omnitel.net...

asorti ten prie skaiparko pakankamai pižoniška ;)

"tranzoo"  wrote in message news:pfep55$6hv$1@trimpas.omnitel.net...

On 6/8/2018 22:00, Zyza wrote:
> Ok, senai kas berašė čia, pajudinsim vandenį.
>
> Yra reikalas - reiktų dovanai, kaip aš įsivaizduoju, kažkokio mėsos
> rinkinio. The meat point kažkada buvau aptikęs padėklą su daug įvairių
> dešrų / mėsų / sūrių, bet pastaruoju metu praeidamas ten tokio dalyko
> neradau. Didelis vytintas kumpis šiuo atveju nelabai įdomu - norėtųs
> kažkokios įvairovės. Gal turit idėjų ? Pageidautina Kaune.

sau ar dovanai?

sau tai siulau prasinest per kalvariju turgu rytoj is pacio ryto.
neveliau 8.

  jei dovanai - tai kazka brnadinto gal?. steaksupply.lt pvz.ar kazka is
siaures miestelio parduotuviu. yra ten kelios, salia sky park. kazkokia
italiska ir dar