Tema: Re: Hellmanns eksperimentas
Autorius: AS
Data: 2018-05-06 13:49:52
"svyt" <vytster@gmail.com> wrote in message
news:pbu44o$rcn$1@trimpas.omnitel.net...
> Ai, kai ipratau man lietuviski nebeskanus, kazkoki astru prieskoni
> turi. Naujausias atradimas cesnakinis majonezas, kol neatsibodo
> tik ji perku dabar.
> Zmogaus skonis turi viena savybe- ilgai vartojant ta pati
> produkta, jis nustoja dziuginti, tai as labiau linkesanyt kad
> atejo laikas bandyt kitus produktus, o ne skustis kad esamas
> "suprastejo" nes po pertraukos pavartojus iprastas tampa vel
> skanus.

Cia ir yra beda. Ta nisa pajute, gamintojai kuria vis kitis ir kitus
skonius. Bandykit sita! Po kiek laiko paaiskeja, to pradinio jau nebera.
Geriausiu atveju lieka tas pat pavadinimas sugadintu skokiu ir "nauja"
etikete.

Beje, man asmeniskai pats skaniausias buvo majonezas Vilnius. Skonio
dalykas, bet jis man nuo vaikystes pazistamas ir neradau labiau patinkancio.
Jo jau irgi nebera. Yra Vilniaus originalus, klasikinis etc. ir su ivairiais
priedais bei pakudintas. Visi visiskai kitokie. Netgi skalbinom gamitojui
paklausti kodel taip. Atsake, kad truputi pakeite technologija, sumazindami
konservantu kieki. Netikiu, kad jis buvo didelis kokiais ten 198x metais, o
skonis iki pernai atrode nepasikeites. Dabar jis man toks, kaip ir visu
uzsieniniu. Nerandu ka pirkti..