Tema: Re: Hellmanns eksperimentas
Autorius: amenox
Data: 2018-04-27 11:11:36
Kalbi būtent apie Hellmanns Original?  Nes kalbu apie konkrečiai šį. Čia
sportinis interesas daugiau. Pasaulis gali daryt ką nori. :)

"ROOTS"  wrote in message news:pbtet8$dos$1@trimpas.omnitel.net...

Vokietija, Liuksemburgas, Prancuzija, Belgija. Ismeginti visi majonezai,
visi turi prieskoni specifini, kurio nera visuose majonezuose LT.
Ir pagal savo pasaulio supratima galvot kad visas pasaulis taip turi elgtis
ir daryt..... hmmmm

"amenox"  wrote in message news:pbs3ts$9ag$1@trimpas.omnitel.net...

Nu gi nedzin, stambesnių kontorų brendas nesikeičia taip paprastai, pvz.
cola px kur perki, visur ta pati, ir jos variacijos irgi nesikeičia, ten tos
zero ir t.t. Nesvarbu ar vakaruose ar pas mus perki, skonis tas pats. Todėl
jei atradai savo markę teoriškai ji turi nesikeist, įprastai naujam skoniui
naują brendą sugalvoja. Blogai kai pradeda kaitalioti jau esamą, ką ir
bandžiau išsiaiškint.

"ROOTS"  wrote in message news:pbqik3$2mi$1@trimpas.omnitel.net...

reraliai gi dzin  original ar real ar cosmic. Visi vakaruose majonezai yra
sukitokiu prieskoniu nei LT. man tai peilis, negaliu valgyt. LT to
prieskoniuo nera, nors majonezai skirtingu skoniu LT.

"amenox"  wrote in message news:pbpv7e$j3r$1@trimpas.omnitel.net...

Na eksperimento tikslas buvo išsiaiškinti kodėl skonis pasikeitė, ir tik
eigoje paaiškėjo kad yra dar variacijos. Aš prisilaikau nuomonės kad pas mus
nuo pradžių buvo tik Original ir jo skonis pakito su laiku. Bėda kad dabar
nėr kaip palygint. :)

"bezas"  wrote in message news:pbpu79$i1f$1@trimpas.omnitel.net...

Tai original pritaikytas rytų europiečio skoniui.
Vakarų europa mėgsta kai buną 8% kiaušinio rytu 3% ir t.t.