Tema: Re: Hellmanns eksperimentas
Autorius: svyt
Data: 2018-04-27 06:07:04
Ai, kai ipratau man lietuviski nebeskanus, kazkoki astru prieskoni
 turi. Naujausias atradimas cesnakinis majonezas, kol neatsibodo
 tik ji perku dabar.

Zmogaus skonis turi viena savybe- ilgai vartojant ta pati
 produkta, jis nustoja dziuginti, tai as labiau linkesanyt kad
 atejo laikas bandyt kitus produktus, o ne skustis kad esamas
 "suprastejo" nes po pertraukos pavartojus iprastas tampa vel
 skanus. Ypac prieskoniai, padazai tikrai toks dalykas kur nera ko
 bijot eksperimentuoti, maisyt skirtingus padazus. Vien majonezo
 ir keciupo misinys prie mesos daugeli kazkodel nustebina.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/