Tema: Re: Pigi WOK keptuve
Autorius: Sail
Data: 2012-03-08 15:52:25
Siaip wok'o esme yra didelis karstis ir trumpas terminis apdirbimas. Mesa
kepi gal minute.

Pabandymui gali paimti pigu woka, buna ermitaze teflonu dengtas. Toki
panaudojau trumpai, kad pabandyt, ar patinka kaip daiktas.

Kadangi patiko, is UK atveze man carbon steel woka. Tada ji paruosiau, ir po
kazkiek kepimu jau veikia puikiai, nebelimpa niekas. Lietuvoj kazkodel wokai
brangus.

Gal kiti priestaraus, bet man sunku patiketi, kad ant indukcines galima
kazka stipriai kaitinti. Net dujinej plytelej buna wokui specialus degiklis
dujines centre. Draugelis kulinaras toki bande - sako per silpnas, karscio
mazai.