Tema: Re: Samagono aparatas
Autorius: trickyvic
Data: 2011-05-24 19:38:03
tu debilas ar tik seip tokiu apsimeti? Ar cia tau Uzkalnis pasake, kad
jei geri samane, tai jau esi varguolis prasantis pasalpu? Ne nu pizdec,
pasakyk ka pasirinktum aprasojusi grafineli su samaniuke +  karsto
rukymo sonine + sviezia juoda duona + marinuotas cesnakelis  ar vistik
jamtum apsoliutine finliandija su kokakola? Jei paskutinis variantas tai
man tave nuosirdziai gaila ir tegu as busiu varguolis, kaimo japas ar
kas tik nori, bet man pirmas viariantas turi daug daugiau vertybiu negu
pvz kokia visa kataliku baznycia.