Tema: Re: Vestuvių fotografavimas - objektyvai pradedanxI1pYWphbS4
Autorius: Arj
Data: 2019-06-06 15:22:16
fotografuoja kaip uzsako - moka jaunieji, o vieni is ju nori pagrinde
nuotrauku tik sau, kiti ir visos sventes, fotografu iprociai irgi skirasi -
vieniems ne problema iki 12nakties, kiti issikvepia anksciau; Vieni
"mustruoja" fotografuojamus - atsistok taip, atsistokit anaip, dabar taip",
aka rezisurinis "stilius",  kiti vaiksto tyliai, nieko nejudina ir
fotografuoja "paslapcia" (aka "reportozinis stilius"). O saip svyt'as
teisingai raso, vienam renginyj patiko vieno fotografo darbas - pradzioj
kiekviena pradzioj atvykstant nufotkino, paskui iki velumos pleskino
nesikisdamas I veiksma, nuotrauku dare daug. Gavus foto, pasimate
algoritmas - +- visi I foto buvo pakliuve po kelis kartus, visose
nuotraukose visu zmoniu veido israiskos geros - issisiepe, linksmi,
atsimerke, fokusas vietoj (ryskiai isbrokavo visas kur susirauke,
nepatenkinti, iraude etc), nera taip kad kazkuris zmogus kartotusi labai
daug kartu, sutvarkytas spalvu balansas ir tiek; kompozicija etc - px.

"Buratinas"  parašė naujienų news:qcuc3v$243$1@trimpas.omnitel.net...

Tai, kad retose vestuvėse dabar fotografas svečius fotografuoja. Kiek aš
dalyvavau pastaruoju metu, tai su jaunaisiais pavažinėja, po to padaro
bendrą visų svečių krūvoje nuotrauką ir tuo fotografo dienos darbas ir
baigiasi. Gal brangiau imantys ir ilgiau užsilaiko, bet jei taupiose
vestuvėse nedaug to darbo fotografas ten ir turi.