Tema: Re: Vestuvių fotografavimas - objektyvai pradedanxI1pYWphbS4
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2019-06-03 10:13:31
On 2019-06-01 20:19, Buratinas wrote:
> Tai, kad retose vestuvėse dabar fotografas svečius fotografuoja. Kiek aš
> dalyvavau pastaruoju metu, tai su jaunaisiais pavažinėja, po to padaro
> bendrą visų svečių krūvoje nuotrauką ir tuo fotografo dienos darbas ir
> baigiasi. Gal brangiau imantys ir ilgiau užsilaiko, bet jei taupiose
> vestuvėse nedaug to darbo fotografas ten ir turi.

Prie ko čia "brangiau imantys"? Čia už šventę mokantys paprasčiausiai
taupo ir fotografą samdo tik 3-4 valandom.

O visi tie zajobai, kad "aš svečių nefotografuoju" kaip tik būdingi
fotografams "su vardu", gviazdoms tsakant. Paimk eilinį fotografą ir jis
fotografuos tai, ką jam pasakysi fotografuoti.