Tema: Re: Vestuvių fotografavimas - objektyvai pradedanxI1pYWphbS4
Autorius: Buratinas
Data: 2019-06-01 20:19:59
Tai, kad retose vestuvėse dabar fotografas svečius fotografuoja. Kiek aš
dalyvavau pastaruoju metu, tai su jaunaisiais pavažinėja, po to padaro
bendrą visų svečių krūvoje nuotrauką ir tuo fotografo dienos darbas ir
baigiasi. Gal brangiau imantys ir ilgiau užsilaiko, bet jei taupiose
vestuvėse nedaug to darbo fotografas ten ir turi.