Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-15 18:36:20
On 2019-05-14 15:26, ROOTS wrote:
> Sharaskina kontora tas skytechas. Pirkta plansete pas juos sugedo, 2
> metai nepraeje bet jie pardavinejo tik tipo su 1 metu garantija ir
> parduodami irase buvo, atsisake tvarkyt, servisas atmete nes preke
> skirta Armenijos rinkai, varyk ten nemokamai tvarkytis.

Šiaip jie neteisūs, bet kartais savo laiko gaila dėl tokių razborkių,
ypač, kai suma nedidelė.

Man su jais kita istorija gavosi, kaip ir su happy end, bet šiokių tokių
minčių liko.

Pirkau mobilų telefoną, nes kaina įtartinai gera buvo, net Amazonas
neprilygo. Gavau telefoną, naujas, supakuotas, viskas gražu, pirmas
startas, negaudo BT ir NFC :/ Iškart kreipiausi, kad keistų į kitą, bbs,
"siųskit atgal, mes tikrinsim ar yra gedimas" ir taip pusantros savaitės
šiknon, nors defektas ten toks, jog akivaizdesnio nesugalvosi. Tada
atsiuntė kitą telefoną, vėl naujas supakuotas, vėl analogiškos
problemos. Iš kur jie ten juos parovė tokius, bbz. Vėl laikas eina.
Užtruko visi šitie susirašinėjimai ir siuntinėjimai kokį mėnesį, paskui
dar pinigus ne visus grąžino, pamiršo siuntimo išlaidas. Teko vėl rašyt,
tada grąžino.

Tokį patį tada nupirkau iš Amazon, iškart viskas puiku. Kas čia tokio
buvo, aš nežinau, gal man totaliai nepasisekė, o gal Skytech neaišku iš
kur ir kokius telefonus importavo, istorija nutyli. Bet kažkaip, kai
perki viską tik Amazon ir vieną kartą tai taisyklei nusižengi, ir iškart
dukart per galvą gauni, tai tiek jau to... Pirksiu geriau Amazone, net
jei Skytech'e ir bus pigiau.