Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-11 08:06:29
Aš mačiau tuos baltus taškus, jų buvo daugiau, su Lightroom išnaikinau
dalį. Net neįsivaizduoju iš kur jie. Prieš išeinant į lauką su nauju
Tamron 24-70 nufotografavau dangų, pažiūrėk, kaip ši (pridedu). Ieškojau
dėmių ant matricos, sufokusuota į begalybę. Kaip matai jokių baltų
taškų. Čia nėra fokusas išplaukęs, iš pradžių sufokusavau, po to
nukreipiau į dangų. O kur su taškais fotografuota su Tamron 17-50 mm.