Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-07 19:34:22
Na, ir aš nevadinu kiaulėmis. Jie juk prekes gauna iš tiekėjų. Kokią
jiems tiekėjas prekę atvežė, tokią jie man pardavė. Juk ne jie vieni
Gray import pardavinėja. Šitie irgi
https://www.fokusta.lt/tamron-sp-24-70mm-f28-di-vc-usd-g2 Parašiau jiems
ir paklausiau, ar Tamron garantija galioja. Atsakė - negalioja. Paėmiau
iš Fotofabriko.