Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: ABLomas
Data: 2019-05-07 18:28:39
On 2019-05-07 13:41, Sniegas wrote:
> Aha aha. Galioja, kurgi ne, o jei reikėtų pasinaudoti dar neaišku, koks
> hemarojus būtų, jei jie savo sąskaita man turėtų naują objektyvą
> nupirkti vietoje nepataisomai sugedusio.

Žiek, tu man rodos rimtai maišai grupes.
Čia o.foto, o jei nori išsiliet ir triest miltais, tai varyk į kokį
o.talk (jei jis dar gyvas, jei ne - padarysiu) ar o.autos.supermama.
Pradėjai čia ant visų važiuot visai be reikalo, niekas tavęs neskriaudė,
niekas tavęs nemušė.

Ir taip, skytechas atsakingas už garantiją. Tame URL kur davei apie
orgsis nei žodžio nemačiau. Bet kuriuo atveju, neščiau prekę pardavėjui.
Va buvo problema kad gavau kortelę, kuri numirė. Tai ką, man per kokį
servisnetą ar kur ten aiškintis, gamintojui rašyt? Ne, nutempiau
kilobaitan, po kurio laiko pasiėmiau naują, o visi reikalai pas juos.

Tau jau daug kas šitoj temoj aiškino, kad tu darai visai nepagrįstas
išvadas ir per daug šakojies. Viską ignoruodamas bandai prišert organais
dar daugiau žmonių, raminkis. Gal ir šūdą tas skytechas tempia, nu gal,
bet tai nereiškia, kad turi ateit į o.foto ir ant visų išsiliet.

Eik, ką nors nufotkink gero (pelėdos nereik), pakalbėsim į temą...