Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: ABLomas
Data: 2019-05-06 16:55:04
On 2019-05-06 10:33, Lawrence Jamieson wrote:
> Man būtų labai įdomu pamatyti kaip faktiškai jie tuos savo
> įsipareigojimus vykdytų, jei garantinis servisas sako, kad šitam
> objektyvui garantinis nepriklauso. Aš jau įtariu kokia ten pisliava
> būtų.

Man iš to garantinio atsakymo tai šiaip neaišku, ar nepriklauso.
Jie tik sako, kad gamintojo garantija negalioja - sunku ką pasakyt,
nematant klausimo.
Gal ir klausimas buvo toks - "ar remontuosit pagal gamintojo garantiją?"
- nu tada jo, gamintojo garantija sakykim negalioja.
Bet ar remontuotų kaip paimtą iš skytecho - kitas klausimas.