Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-06 14:48:24
Objektyvas jau priduotas Skytech. Aš juk jau rašiau - Gray market
objektyvą su 12 mėnesių pardavėjo "garantija" aš galiu nupirkti ir čia:
https://www.e-infin.com/eu/item/3395/tamron_sp_24-70mm_f/2.8_di_vc_usd_g2_lens_for_nikon_f_(a032)
Bet nepirkau, nes tikėjausi Skytech nupirkti su oficialia Tamron 5 metų
garantija. Kodėl sugedus aš turėčiau tąsytis po teismus ar vartotojo
teisių gynėjus, jei aš pamačiau, kad objektyvas "pilkas" ir iš karto
pareiškiau pretenziją? Ar kuris iš jūsų pirktų kad ir VW salone
automobilį be garantijos? Tegul dabar Skytech ir aiškinasi su tiekėju,
kodėl jis "pilką" objektyvą patiekė Skytech. Juk serviso centras aiškiai
parašė - nemokamai neremontuos. Aš iš e-Infin esu pirkęs Nikon 50 mm
objektyvą, bet jis kainavo vos 140 svarų ir man dzin jei jis ir suges. O
šis objektyvas kainavo 969 eurus. Kodėl turėčiau prisiimti sau riziką
prarasti tiek pinigų, jei yra galimybė išvengti tos rizikos?