Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-06 10:23:30
Nera tokios savokos "oficialiai" ar ne. Yra teisetai ar ne.

Musu imone kartais dalyvauja viesuosiuose pirkimuose. Viena is prekiu
konkurse buna pavyzdziui noutbukai - parduodama juose idiegta programine
iranga. Daznai mano UAB'as nuperka juos USA, visa garantinio rizika
prisiimame mes patys. Tai jau neoficiali preke ir mes negaliem dalyvauti
konkurse? Aga, tuoj.