Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-05 16:57:15
On 2019-05-05 12:02, Sniegas wrote:
> Prisegu Skytech garantijų ištrauką. Dabar paskaityk ir pasakyk, kur aš
> neteisus, jei pats Skytech 9.7 straipsnyje rašo: "...Jei gamintojas (ar
> jo atstovas) netinkamai vykdo arba negali vykdyti prisiimtų
> įsipareigojimų dėl nuo Pirkėjo nepriklausančių priežasčių, jis išrašo
> atitinkamą aktą (kreditavimo, nurašymo), kurį pateikus Pardavėjui,
> pastarasis privalo nutraukti sudarytą pirkimo-pardavimo sutartį, kuria
> buvo įsigyta prekė ir grąžinti Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus."

Ar žinai, jog bet kokie teisės norminiai aktai, techninės taisyklės ir
net pasakos skaitomos nuosekliai visos, o ne atskiros tau patinkančios
eilutės? Nes tu net iš 9.7 punkto sugebėjai perskaityti tik tau
patinkančią dalį. O jei skaitytum nuo 9.7 pradžios, tai ten iškart
parašyta "... gamintojai GALI nustatyti terminą". T.y. tas papildomas
garantinis terminas yra gamintojo teisė jį suteikti/nesuteikti, o ne jo
pareiga.

Todėl kai perki iš Pardavėjo prekę su 2m. garantija, Pardavėjas tik ją
tau ir garantuoja. Gamintojas savo papildomoms extended garantijoms
nustato savo jų suteikimo taisykles ir tau reikia aiškintis su juo, o ne
su Pardavėju. Reikėjo paskaityti įdėmiau ir, kilus neaiškumams,
pasitikslinti prieš perkant.

Įsivaizduok, pats pardavei kažkokį naują daiktą X, kuriam turi 2 metus
garantijos, taip skelbime ir parašei "garantija 2 metai", o paskui jį
nusipirkęs pirkėjas, kažkur paskaitęs internetuose, jog būna ir 5 metų
garantija, ima tau plėšyti akis ir reikalauti 5 metų. Ką tada sakytum?
Ar iškart dėl to taptum banditu - kontrabandistu? :)