Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-04 11:18:55
Tai gi Tamronas ir atsakys - kreipkis į pardavėją.
Čia galimai tokia schema - nupirko kažkas USA, atsiėmė TAX return, kaip
išvežamai iš USA prekei, Europoje nesumokėjo jokių muito ir importo
mokesčių ir pardavinėja sėkmingai konkuruodami su legaliais tiekėjais.
Elementarus Gray market. Juk jau rašiau - Gray market jo kaina yra 759
eurai. Skytech kaina 969 eurai. Man nereikia Gray market prekės be
gamintojo garantijos. Juk jis gali sugesti praėjus 3 metams nuo
įsigijimo, ir gali sugesti taip, kad reikės brangaus remonto ir aš lieku
ant ledo su 1000 eurų kainuojančia preke, kuriai pats gamintojas duoda 5
metų nemokamo remonto garantiją.