Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-04 01:44:41
O tai Skytech (The dealer) nėra located in the European Union?
Skytech (The Dealer) objektyvą įsigijo iš trečios šalies pardavėjo ir
man perpardavė. Elementarus Gray import. Aš turiu pilną teisę objektyvą
grąžinti ir pareikalauti pinigų, nes aš jį įsigijau iš pardavėjo,
įsikūrusio Europos Sąjungoje ir kaip galutinis vartotojas nukenčiu, nes
negaliu pasinaudoti gamintojo suteikiama 5 metų garantija.