Tema: Re: Skytech užsiima Gray import?
Autorius: Sniegas
Data: 2019-05-03 14:31:15
Būtent. Aš jau rašau laišką Skytech. Jie man ryte atrašė, kad objektyvas
pilnavertis. Jis nėra pilnavertis, nes importuotas nelegaliai (Gray
market) ir aš negaliu pasinaudoti Europos Sąjungos gyventojams gamintojo
suteikiama 5 metų garantija. Nesuteiks 5metų garantijos - bus pateiktas
skundas Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.