Tema: Re: Foto body pradvinutam megejui
Autorius: Arj
Data: 2019-02-01 16:40:11
nu su optika tiek pas canon'a, tiek pas nikon'a viskas labai ok, gali tik $
pritrukti.
Pas pentax'a - irgi beveik ok, trumpesniam gale labai zjb, su televykais
biski blogiau nei pas anous.
Pas likusius jau prasideda nuansai ir/ar kompromisai.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:q31cec$ktc$1@trimpas.omnitel.net...

na vienok sakyčiau sugalvot pradžiai kokios optikos norima o paskui jau
kūnelį žiūrėt.....nes nu jie visi bus daugiau mažiau ir didesnė dalis
kokIbės ir džiuginimo, kaip ir ne juose - o stikluose. Ir ten kokią nors
egzotiką nusipirkus, su stiklais galia "užlėkt" .