Tema: Re: Foto body pradvinutam megejui
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-31 14:29:41

On 2019-01-31 14:21, MRT wrote:

> ISO kuris nusistato fotike, tai nera tai ka jis sugeba nufotkint graziai.
> 600D nusistato ir ISO12800 ir fotke buna baisios.. su ISO800 visai OK
> (t.y. ne RAW, o JPEG nelabai matosi skirtumo nuo ISO100).

Ta tai suprantu - galvoje ir turejau adekvatu elgesi prie didesniu ISO.

> 750D jau turi 19AF tasku .. dar liktu kazkiek rimtesnei optikai..
> Tik tarkim koki 55-250 IS kit'ini visai nieko turet - jis nesunkus, su
> IS.. zmona ji naudoja.. kai tris kartus sunkesnis Tamron 70-200 F2.8
> ilsisi spintoj :)

70-200 net nesvarstomas, nes tada garantuotai visas trikotazas/makijazas
keelioniu metu migruos i mano lagaminus kelionese, o man to nx nereikia.
O ir fotografo sudejimas su tokia kamera kels tik juoka ir
pasigailejima. Norisi kazko geresnio nei piguva 20-100 diapazone.