Tema: Re: Foto body pradvinutam megejui
Autorius: Sniegas
Data: 2019-01-31 14:21:09
Jei sau, aš imčiau Nikon D3500 ir Tamron 17-50 mm objektyvą. Su kitiniu
objektyvu net neverta prasidėti. Arba jei iš Canon - 800d body ir tą
patį Tamron 17-50 mm objektyvą. Nuotraukų kokybės skirtumus net pusaklis
įžiūrės. Bet jei taupai ir 1300d bus neblogas variantas.

http://www.skytech.lt/1160c023-canon-eos-1300d-body-veidrodinis-fotoaparatas-p-302680.html#tabsnav-1

http://www.skytech.lt/1750mm-asl-canon-1750mm-f28-asl-canon-p-157376.html