Tema: Re: Gal kas naudojate Nikon D7200?
Autorius: General Waste
Data: 2018-10-12 15:38:38
Jo, šitą tinklapį aš buvau radęs ir pats, bet ryte skubėjau pas
dantistus, įjungiu fotiką ir nerandu šio punkto Setup meniu, dabar
įsijungiau, žiūriu yra. Reikės kurią dieną paderinti kai bus geras oras,
nes dabar žiūriu su Canon 600d ir kitiniu objektyvu ryškesnės
nuotraukos, nei su D7200 ir Tamron objektyvu.