Tema: Re: Jau net ir keiktis nebeišeina, belieka tik užjausti varguolius.
Autorius: Sniegas
Data: 2018-07-05 13:12:34
Stebuklų nebuvo, kaip ir visur kitur. Dabar gera vieta, o tada buvo
sucks - susisiekimas su Vilniumi/Kaunu debiliškas, parduotuvės mažytės,
darbdaviai vos du - elektrinė ir Vievio paukštynas. Dabar 25 minutės ir
tu jau Vilniuje, o tada visą valandą kratytis prikaitusiame autobuse.
Dabar Maxima, Norfa, Iki, dar Lidl stato, o tais laikais labai prasta
situacija su parduotuvėmis buvo.