Tema: Re: Jau net ir keiktis nebei?eina, belieka tik u?jausti varguolius.
Autorius: svyt
Data: 2018-07-04 07:02:16
Lenku zlotas devalvavosi trecdaliu per krize, t.y zmones prarado
 santaupas, algu sumazejimas iki siol juntamas. Nu, musu panikos
 kelimas ir snekos apie gran krize ja tik pagilino, nes numire
 vidinis vartojimas, ypac nebutinom prekem, zmones issigande lauke
 kas cia bus. Kadangi mano darbas buvo busikais isveziot buitine
 technika po lietuva pagal sutarti, imonei uzsakovei atejo sunkios
 dienos, bankrotas, nes zmones buitines technikos nepirko,
jai
 bankrutavus mano busikai liko be darbo, teko stabdyt veikla,
 parduot busikus ir laukt geresniu laiku. Nu, pasidariau remonta,
 nes atpigo darbo jega, issilaikiau CE kategorijas, ir taip,
 krizes reikalingos, jos skirtos kai kuriem fantazuotojams
 nusileist ant zemes.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/