Tema: Re: Jau net ir keiktis nebeišeina, belieka tik užjausti varguolius.
Autorius: egis
Data: 2018-07-04 02:57:20
02.07.2018 23:59, Zyza rašė:

> Kad jau kita tema, čia atsakysiu klausimu - kur daugiau naudos, ar
> paverkti viešai kaip viskas yra šūdas ir niekas nesikeičia, ar
> susitvarkyti, įdėti pvz. į FB fotkę kaip gražiai susitvarkei ir taip
> užvesti daryti kitus?
>
> Kiaulių ir idiotų visada buvo, yra ir bus, bet primesk, pora dešimtmečių
> ir jau LABAI daug žmonių ne tik nemėto šiukšlių pro mašinų langus, bet
> ir apskritai rūšiuoja šiukšles gana sąžiningai. Aš vis dar tuo negaliu
> atsižavėti :)
>
> O kad vienas lauke karys, tai faktas. Du kartus keičiau gyvenamąją
> [...]

deja, viskas labai labai blogai su siukslemis :( gyvenu ne LT, taigi
galiu pasakyti, kad siuksles per peti meto netgi patys tie kurie tas
siuksles ir surinkti privalo. vat sito tai as niekaip nesuprantu.
pats katik gryzau is atostogu Portugalijoje... maudziausi Atlanto
vandenyne... zinot, chebryte, niekada netikejau tais interneto
straipsniais apie plastika vandenyne, bet patikekit manim, jau maudomes
kartu su cigareciu pakeliu celofanu, su oro balionu likuciai,
plastikiniais buteliais ir t.t. ir pan. tikrai tragedija. apsikom visa
planeta tiek, kad net neaisku kiek reikia metu, kad issivalyti. taigi
tie keli gyventojai kurie tas siuksles rusiuoja tikrai situacijos
nepakeis. deja, bet cia reikalingi zymiai rimtesni zingsniai nei tik
siuksliu rusiavimas. ir jau reikalingi dabar.
gaila, kad tokias zinutes rasau visai ne i tema foto skyriuje.