Tema: Re: Jau net ir keiktis nebeišeina, belieka tik užjausti varguolius.
Autorius: Zyza
Data: 2018-07-03 00:59:09
> Vienas lauke ne karys. Kodėl aš turėčiau tą valstybę už dyką daryti
> gražesnę?
Kad jau kita tema, čia atsakysiu klausimu - kur daugiau naudos, ar
paverkti viešai kaip viskas yra šūdas ir niekas nesikeičia, ar
susitvarkyti, įdėti pvz. į FB fotkę kaip gražiai susitvarkei ir taip
užvesti daryti kitus?

Kiaulių ir idiotų visada buvo, yra ir bus, bet primesk, pora dešimtmečių
ir jau LABAI daug žmonių ne tik nemėto šiukšlių pro mašinų langus, bet
ir apskritai rūšiuoja šiukšles gana sąžiningai. Aš vis dar tuo negaliu
atsižavėti :)

O kad vienas lauke karys, tai faktas. Du kartus keičiau gyvenamąją
vietą, abiejose (kadaise) nebuvo antrinių rūšiavimo konteinerių. Abiejom
parūpinau ir jau nu ką, virš 100 žmonių kiekvieno daugiabučio atveju
rūšiuotojų atsirado, sprendžiant pagal tai, kaip greit užsipildo
konteineriai ;) Žodžiu cheer up, ne viskas taip blogai ;)