Tema: Re: Jau net ir keiktis nebeišeina, belieka tik užjausti varguolius.
Autorius: Sniegas
Data: 2018-07-02 21:35:13
Kažkodėl lenkams buvo dzin visos krizės, ekonomika ne tik, kad nesmuko,
bet dar ir augo. Kas dabar draudžia vyriausybei peržiūrėti PVM tarifus
maisto produktams, kad lietuviai nelėktų masiškai į Lenkiją maisto
pirkti? Bet matyt nuo visos šios betvarkės kažkam varkės eina, todėl
niekas nieko rimtai ir nesprendžia. Ne iš dangaus masiuliui 106 ke
nukrito, kažkas turėjo tuos pinigus uždirbti. O kur jie pateko?
Masiuliui į kišenę. Nebūtų sučiuptas būtų toliau sau kabinęs makaronus,
koks jis skaidrus, švelnus ir pūkuotas. O kiek tokių, kurių nesugavo?
Šlykštu gyventi tokioje korumpuotoje valstybėje.