Tema: Re: Jau net ir keiktis nebeišeina, belieka tik užjausti varguolius.
Autorius: Evaldas
Data: 2018-06-29 16:51:22
Debilai t.y. sniegai visokie ir toliau galvos, kad krize sukele Kubilius. Ir
tikes, kad pasiskolinta su milziniskomis palukanomis, nes kokia nors
jobnutiene per ta TV kur tik reklamos lietuviu kalba (Lryto TV) sake.

wrote in message news:ph1vmq$o2j$1@trimpas.omnitel.net...

2018-06-27 21:09, Sniegas rašė:
> Nors šiaip aš turėčiau padėkoti Kubiliui - per krizę
> darbo netekau, emigravau ir dėl to nė kiek nesigailiu. Dar 21 mėnesis ir
> bus uždirbta angliška pensija.

Ar ne per daug Kubiliui garbės? Nes, ple, tiesiog imti ir sukelti
ekonomine krizę - čia jau reikia būti ohoho.