Tema:
Autorius: MRT
Data: 2018-06-27 23:34:57
> Nors šiaip aš turėčiau padėkoti Kubiliui - per krizę
> darbo netekau, emigravau ir dėl to nė kiek nesigailiu.

uz krize gali jam nedekot.. ne toks jau jis burtininkas..

2007m. seimo vairuotojai tarkim tarnautoju algas burbulo
tendencijomis padidino ~14%, prikirpimai tiek nesieke..
Zadejo laikinai.. bet per savo kadencija nesusiko, Prietaiso
kadencija irgi nesugebejo, o Mentolis jau padidino 1,15%..
2009m. vs 2018m. - padidintos beveik 1,67%
argumentai - kazkokios gumos biudzete truksta..

Del ko sutinku, tai kad kruva loxu bendrai isrenkam..
Kad valdzia atstovauja ir verslo interesus,
tai normalu, taciau protinga/teisinga santyki
reikia islaikyt ir asmeninius interesus tramdyt.

Tam tikrose srityse tarp verslo ir visuomenes issiterpia "valdzia".
Verslas turet nepagristai dideli pliusa gali turet,
jei ta valdzia tepasi, o dar geriau, kai buka ir lengvai apipi..ma..

Kai kam per krize aplinkybes susiklosto ne taip ir blogai,
o jai pasibaigus netgi gali pasakyt, kad asmeniskai is jos net islosi.