Tema:
Autorius: Sniegas
Data: 2018-06-27 21:09:49
Ar aš sakiau, kad valdžia kalta dėl Manfrotto trikojo kainos? Ir kas yra
valdžia? Valdžioje sulindę tie patys kurlianskiai su masiuliais. Valdžia
nėra kažkas debesyse, o konkretūs žmonės su konkrečiomis pavardėmis ir
vardais. Prisiminus neseną istoriją - ne Kubilius skolinosi su
nežmoniškomis palūkanomis iš privačių bankų, vietoje to, kad
pasiskolintų iš Tarptautinio valiutos fondo su mažesnėmis palūkanomis?
Latviai pasiskolino iš TVF ir vargo nematė. Tame ir blogumas, kad
Lietuvos valdžioje lochai sulindę. Sakau netiesą? O istorija su
KIldišiene Seime? Nors šiaip aš turėčiau padėkoti Kubiliui - per krizę
darbo netekau, emigravau ir dėl to nė kiek nesigailiu. Dar 21 mėnesis ir
bus uždirbta angliška pensija.