Tema: Re: Pigi nauja fototechnika
Autorius: Sniegas
Data: 2018-06-04 21:04:53
Šie gal ir nesiunčia į Lietuvą, nežinau, bet kainos geros, ir štai apie
garantiją ką rašo: https://www1.techinthebasket.com/warranty
Be to jų biuras vos už 12 kilometrų nuo manęs. Man labiau apsimoka imti
iš jų su 24 mėnesių garantija, nei iš Skytech su tokia pačia garantija,
nes aš tik 6 savaites per metus praleidžiu Lietuvoje, o sugedus niekur
ir siųsti nereikės, tiesiog nuvežti į biurą.