Tema: Re: Pigi nauja fototechnika
Autorius: Sniegas
Data: 2018-06-02 20:48:05
Aš ne LT reziduoju, o JuKe. Užsakiau iš Italų. Pasaulyje daug ko būna,
būna lėktuvai krenta, tai nereiškia, kad nusipirkęs iš Topocentro
neturėsi bėdos. Loterija. Baigsis 24 mėnesių garantija pirkto iš
Topocentro ir suges, o pirktas iš kinų gal veiks ir veiks, pakol į EMP
iškeliaus. Ką gali žinoti, kokius modelius siunčia į Lt, kokius į JK?
Juk ir pirkdamas iš Topocentro gali užsirauti ant brokuoto.