Tema: Re: Pigi nauja fototechnika
Autorius: Sniegas
Data: 2018-06-02 12:25:50
Tamsta teisus 100 procentų. Bet nemanau, kad pirkęs Anglijoje
parduotuvėje aš gausiu garantiją, kuri galios Lietuvoje. Iš kitos pusės
- Skytech duoda dvejų metų garantiją. Nuo 1990 metų garantija
pasinaudojau tik 1 kartą, kai pradėjo burgzti vaizdo plokštės
ventiliatorius - pakeitė į naują. Jessops parduotuvėje D7200 kainuoja
899 svarus. Per daug didelis skirtumas, kad už servisą, kuriuo
greičiausiai nepasinaudosi mokėti 360 svarų.