Tema: Re: Pigi nauja fototechnika
Autorius: ABLomas
Data: 2018-06-02 12:07:34
On 2018.06.02 11:40, Sniegas wrote:
> Galvoji ne
> iš tos pačios gamyklos prekes ima?

Gamykla ta pati, bet aš parašiau apie garantiją.
Vietoj nusipirkęs (ar EU skirtą produktą) ir gavęs koky decenterintą
stiklą tai tu nueisi kitą dieną, paduosi ir gausi kitą. Net jei pirkai
kitoj EU šalyje, tai vietoj nueisi į servisą ir po kažkiek laiko turėsi
rezultatą.
Su kitaicais reiks smaukytis ilgai ir nuobodžiai, visų pirma kol
išaiškinsi, kad čia tikrai problema, tada kol susitarsit kaip nusiųsi,
tada vėl aiškinsi kad čia problema, nes jis jau galvos kad viskas ok,
tada pagaliau išsiųsi, tada jie gavę išsiųs pas korešus kokian Taivanin,
tada ten remontuos (arba neremontuos, nes nesupras kad yra problema),
dar po mėnesio gausi stiklą atgal su (GAL) ta pačia problema.

Viskas išsprendžiama, aš ir pats esu pirkęs grey market, bet reikia
turėt omeny, kad ne viskas ten rožėm klota ir kai kuriais atvejais
reikia solidžiai pasipi$t, kartais tiek, kad sutaupymas (kažkaip labai
abejoju dėl 40%, bet sakykim) nueina šuniui ant odigos.