Tema: Re: Pigi nauja fototechnika
Autorius: Sniegas
Data: 2018-06-02 11:40:48
Gray market... Žiūrėjau aš youtubėj apie Ukrainą - būtinai turi pirkti
Rusijoje pagamintą Samsungą, jei pagamintas Vengrijoje grey market.
Suges tai suges, išmesiu ir geresnį nusipirksiu. Kam man mokėti už
Tamroną 1059 eurus, jei tą patį galiu nupirkti už 689 svarus? Galvoji ne
iš tos pačios gamyklos prekes ima?