Tema: Re: Kurie fotoaparatai geresni?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-27 10:10:54
Na, aš dėl Canon esu šiek tiek nusivylęs meniu skurdumu - bent jau 600d
ISO galima tik per 2 kartus nustatyti - 100, 200, 400, 800 ir t.t., kai
tuo tarpu Nikon yra 100, 125, 160, 250, 320 ir t.t. - platesnės
galimybės fotografui. Tai pat interval shooting - 600d to visai nėra,
reikia per Magic Lantern tą daryti, arba pirkti šį daiktą:
https://ru.aliexpress.com/item/Neewer-Shutter-Release-Timer-Remote-Control-Cord-For-Canon-EOS-550D-600D-650D-700D-1100D-1000D/32249033658.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.WQUUgH
Bendrai paėmus, jei reiktų rinktis tarp D5100 ar 600d pasirinkčiau 600d
- galima kabinti M42 objektyvus, su jais veikia ne tik M režime, bet ir
Av, bei Tv. Bet kai galima turėti abu, kodėl gi ne?