Tema: Re: Kurie fotoaparatai geresni?
Autorius: MRT
Data: 2018-04-26 22:54:53
> O ką fotografuoti su 50 mm fiksu?

kazka statisko, kai reikia atviros diafragmos,
tarkim prieblandos, ar "megejiski menai",
50mm ant crop'o patalpose siaurokas..

ko reikia, ko norisi - formuojasi po truputi
priklausomai nuo to, kiek idomu, ka fotkini ir t.t.

man dometis +/- idomu, fotkint - nelabai..
zmonai  dometis nelabai, jai patinka fotkint :)

50-tuka megsta, bet kaip alternatyva paemem
ir sigmos 30mm F1.4 - jis laukia zmonos entuziazmo..
kol kas ilsisi.. 50tukas lengvesnis, jau apsipratus ir t.t.

> Aš sau užsakiau Tamron 10-24 mm Nikon
> sistemai. Man asmeniškai maloniau su Nikon fotografuoti, nors jis
> praktiškai nesiskiria nuo Canon 600d - tos pačios galimybės, tik
> ergonomika kita.

kai turi abu, tai taip.. pas mus Canon.. tai Nikon'o
ergonomika nelimpa.. na neciupinejom tiek, kad uzkabliuotu, tai ..

Nikon'ai kadaise buvo brangesni.. o jei nori bodzio, kuriam tiktu
senesni bemotoriai, tai D3***/D5*** netinka, o D7***/D90 kaina nekabino.